The best Side of عمده کیف زنانه شیک

Wiki Article

و در آخر آدرس به همراه نام و نام خانوادگی و یک شماره همراه جهت ارسال سفارش بفرستید.

آدرس بازار مولوی: تهران، خیابان اردستانی، محله شهید هرندی

انزلی جاهای دیدنی انزلی نمک آبرود جاهای دیدنی نمک آبرود

آدرس بازارچه سنتی ستارخان: تهران، خیابان ستارخان، بلوار گلاب، زیر پل یادگار امام

پلازا در سه طبقه فعال است و ظرفیت پارکینگ آن ۲۱۰ اتومبیل را شامل می‌شود. اغلب برندهای داخلی و خارجی در این مرکز خرید حضور دارند و همچنین رستوران‌های متنوعی نیز برای خریداران وجود دارد.

آدرس بازار مبل دلاوران: تهران، خیابان دلاوران، حد فاصل میدان الغدیر تا خیابان سراج

تا به اینجا مراکز خرید ارزان و باکیفیت تهران را معرفی کردیم. شاید برخی سوال داشته باشند که در پایتخت، مراکز خرید لوکس و گران نیز وجود دارد و اگر کسی تمایل به خرید کالاهای لوکس داشته باشد باید به کجا برود؟

اگر قصد اجاره روزانه خانه در تهران را دارید باید حواستان را کمی جمع کنید تا بتوانید هر کدام از آن‌ها را شناسایی کنید. فروشگاه‌ها و پاساژهای بسیار متنوعی در more info سطح شهر تهران در حال خریدوفروش هستند، اما همه آن‌ها برای خریدکردن مناسب نیستند!

شاید شما از آن دست آدم‌هایی باشید که دلشان می‌خواهند در ژورنال‌ها بگردند و مدل لباس مجلسی خود را انتخاب کنند و بدوزند.

خب بازارچه سنتی ستارخان هم از آن دسته بازارهایی است که باید حسابی اهل خرید باشید تا بتوانید دست پر از آنجا برگردید. حالا چرا این را می‌گوییم؟ از آنجایی که بازارچه ستارخان یکی از مراکز خرید ارزان تهران به شمار می‌رود همیشه خیلی شلوغ است.

قیمت‌ها در عمده فروشی بازار بزرگ تهران مناسب است و در شرایط گرانی یکی از گزینه‌هایی است که می‌شود رویش حساب کرد.

آدرس بازار مبل یافت‌ آباد: تهران، بزرگراه آیت‌الله سعیدی، چهارراه یافت ‌آباد، خیابان یافت آباد شرقی

اگر یک گیمر حرفه‌ای باشید حتماً خیابان پشت شهرداری را می‌شناسید. اینجا بهشت افرادی است که به بازی‌های کامپیوتری علاقه‌مند هستند. انواع و اقسام پلی استیشن ها و ایکس باکس را می توانید در این خیابان پیدا کنید.

به هر نقطه از دنیا که سفر کنید متوجه خواهید شد پایتخت آن از نظر اقتصادی اهمیت زیادی دارد و به همین خاطر در بازارهای تهران نیز تنوع بسیار بالایی را شاهد هستیم. از بازارهای قدیمی و تاریخی گرفته تا مراکز خرید لوکس، هر کدام فرصت های مناسبی را برای تجارت و خرید فراهم می کنند و علاوه بر داشتن تنوع بالا در اجناس، قیمت های بسیار متفاوتی را نیز ارائه می دهند.

Report this wiki page