The best Side of عمده فروشی کیف دیوید جونز

Wiki Article

در طول سفر به تهران اگر قصد دارید عطر و ادکلن اصل بخرید، بدون شک یکی از بهترین گزینه ها هایلند می باشد.

بازار سلطانی به عنوان اصلی‌ترین مرکز خرید بدلیجات در تهران شناخته می‌شود. اگر از عشاق بدلیجات هستید می‌توانید هر نوع بدلیجات که دوست دارید را در این بازار بخرید. حتی لوازم ساخت بدلیجات هم در این محدوده پیدا می‌شود.

انزلی جاهای دیدنی انزلی نمک آبرود جاهای دیدنی نمک آبرود

البته در مورد قیمت‌ها کمی مسئله متفاوت است. در خیابان زرتشت قیمت‌ها نسبت به مولوی کمی بیشتر است.

شما دوستان و همراهان گرامی می توانید جهت مشاهده کامل نمونه کار ها عضو کانال تلگرامی تولیدی کیف تهران بگ شوید.جهت عضویت روی تصویر آبی رنگ کلیک کنید.باتشکر

مرکز خرید لباس زنانه در تهران زیاد است. شما می‌توانید سراغ جاهایی مثل مرکز خرید ونک، پاساژ لاله و پاساژ تندیس و…بروید اما در این یادداشت می‌خواهیم سراغ عمده فروشی پوشاک برویم تا با قیمت‌های ارزان‌تر لباس زنانه را خریداری کنیم.

این که جایی در دو قدمی سفارت آلمان مشغول خرید لباس باشید، جالب نیست؟ یک خیابان آن‌طرف‌تر کسی مشغول امور اداری با سفارت آلمان است ولی شما در چند متری آن‌ها در حال چانه زدن سر قیمت خریدتان هستید! اگر به خیابان فردوسی رفتید، سری به خیابان برلن هم بزنید.

صالح اباد به عنوان یک بازار عمده فروشی که به بازارصالح ابادوعمده فروشی صالح ابادوبازاراسباب بازی صالح ابادوبازار دکوری صالح اباد نیزمعروف وشناخته میشود

خب در این حوالی هم می‌توانید کفش‌های خوبی پیدا کنید. اگر به پاساژ پردیس سر بزنید می‌توانید کفش‌های خوبی پیدا کنید که قیمت‌های منصفانه‌ای هم دارند.

بازارگردی در تهران

وسایل ورزشی حرفه‌ای را می‌توانید از منیریه تهیه کنید. اگر کوهنورد هستید باید بدانید که تعداد زیادی فروشگاه‌های لوازم کوهنوردی در این محله فعال هستند. در مغازه‌های منیریه می‌توانید انواع لوازم حرفه‌ای و تفریحی را بیابید که گزینه‌های مناسبی برای خرید ارزان شما هستند.

هفت تیر قلب بورس مانتو ارزان تهران است ولی این مجتمع که در خیابان هفت تیر قرار گرفته یکی از پرطرفدارترین‌هاست.

برای رفتن به پاساژ قدیر باید به آدرس خیابان مصطفی خمینی، نرسیده به چهارراه سیروس، کوچه مرادی بروید.

صالح آباد هم یکی از مراکز خرید ارزان تهران است که مثل عبدل آباد هر چیز که بخواهید می‌توانید در دلش پیدا click here کنید.

Report this wiki page