فروش عمده کیف دیوید جونز - An Overview

Wiki Article

جستجو گردشگری تور مسافرتی سفرگردی رستورانگردی تفریحگردی ویدئوگردی مجله پیشنهاد مکان

در این مرکز علاوه بر لباس، می‌توانید کیف و کفش نیز خریداری کنید. تعداد مغازه‌های شانزلیزه خیلی زیاد است و انتخاب‌های زیادی پیش روی شما قرار می‌دهد.

یکی از جاهایی است که می‌توانید به عنوان بازار عمده فروشی و تولیدی لباس بچه گانه تهران بشناسید.

آدرس بازارچه سنتی ستارخان: تهران، خیابان ستارخان، بلوار گلاب، زیر پل یادگار امام

علاوه بر مواردی که نام بردیم سایر لوازم ورزشی مثل پیکنیک کوهنوردی، اسیکیت بورد، توپ، راکت تنیس، لباس‌های مخصوص شنا و …. را هم می‌توانید از منیریه بخرید.

اردشیر ۱۳۹۹/۰۷/۱۸ فقط توصیه میکنم خرید آنلاین و اینترنتی به هیچ وجه بخصوص برای خرید عمده ،انجام ندید،هر رنگ بنجولی که رو دستشون بمونه قالب میکنن بهتون بویژه اگر شهرستانی باشید.عکس و ژورنال با جنسی که دستتون میرسه واقعا میتونه یکی نباشه.

این که جایی در دو قدمی سفارت آلمان مشغول خرید لباس باشید، جالب نیست؟ یک خیابان آن‌طرف‌تر کسی مشغول امور اداری با سفارت آلمان است ولی شما در چند متری آن‌ها در حال چانه زدن سر قیمت خریدتان هستید! اگر به خیابان فردوسی رفتید، سری به خیابان برلن هم بزنید.

پالادیوم بیشتر از اینکه یک مرکز خرید باشد، مجموعه ای از برندهای نام آشنا، کافه، فودکورت، استخر، سونا، کلینیک های زیبایی و پوست، سالن های ماساژ، بانک، صرافی، سالن کنفرانس و همایش، بدنسازی و ورزش های گروهی می باشد که هر کدام در جایگاه خودشان یکی از لیست برترین ها هستند.

در ادامه هر چه از عمده فروش های تهران می‌دانیم را به شما منتقل می‌کنیم. البته حواسمان به تولیدی پوشاک ارزان قیمت در تهران هم هست.

آدرس عمده فروشی آریا: تهران، بازار بزرگ آهنگران، پاساژ دکتر جواهریان، طبقه همکف، پلاک ۱۷

بازار مبل یافت آباد، بازار مبل دلاوران، بازار مبل جاجرود

یکی از مراکز خرید لوکس تهران، مجتمع تجاری سام سنتر است. در این مرکز خرید website که شامل ۹ طبقه است، برترین و گران‌ترین برندهای خارجی و داخلی عرضه شده است. مشهورترین برندهای موجود در مرکز خرید سام سنتر برند مون‌بلان است.

آدرس بازار هفت تیر: تهران، میدان هفت تیر، روبه‌روی مسجد الجواد

صالح آباد هم یکی از مراکز خرید ارزان تهران است که مثل عبدل آباد هر چیز که بخواهید می‌توانید در دلش پیدا کنید.

Report this wiki page